wtorek, 8 kwietnia 2014

Od Karu

,,Po co ona go tu przyprowadziła ? Dopiero co od niego uciekłem, a już mnie znalazł. Czego on ode mnie chce ? Przecież mnie nie lubi..." - tak sobie myślałem i wskoczyłem na drzewo, z którego ostatnio spadła Star.
~ Co tam robisz ? Czemu uciekłeś ? ~ usłyszałem głosy. Spojrzałem w dół. To była Diamond.
~ Po co go tu przyprowadziłaś ? ~ zapytałem z wyrzutem.
~ Bo szukał Ciebie. Spotkałam go w lesie. Panicznie Cię szukał
~ Ale przecież... on mnie... nie.... kocha ~ powiedziałem, lecz już bardziej zainteresowany rozmową.
~ Opowiedział mi wszystko. Powiedział, że Twoja mama nie do końca chciała się Tobą opiekować, ale on cię kochał. Twoja matka zmarła tydzień temu... ~ powiedziała.
~ Mama nie żyje ?... ~ brzmiało  to bardziej jak pytanie do siebie samego, niż do niej.
~ Tak, nie żyje, a ja chciałem Cię wreszcie zobaczyć i opiekować się Tobą na starość ~ powiedział mój ojciec, który właśnie przyszedł ~ Wybaczysz mi wszystko ?
~ ..... nie wiem.... no.... dobrze ~ zeskoczyłem z drzewa i przytuliłem tatę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz